Fellestreninger

Mandagsintervaller

Har du løpt litt tidligere og ønsker å ta steget et hakk videre med intervaller? Mandagsintervallene er lagt opp til at hele økten er ferdig på ca. 25-30 minutter og utlyses på Bamford1869 sin facebook gruppe. Her varieres det mellom 6x4min eller bakkeløp i Slemmestad området.


Møt opp ferdig oppvarmet.

man running up steps

Stitirsdag / Send Den Videre

StiTirsdag og Send den videre (SDV).

Tirsdag 26/4 starter Bamford1869 med "Send Den Videre". Den andre tirsdagen hver 14. dag vil Stephan Ibsen i Sætre sette opp økt med stiløping. Turene vil være enda et tilbud i tillegg til mandagsintervaller, torsdagstur og fredagsintervallene vi har i dag.

"Send Den Videre" vil gjøre at mange i klubben får vist frem sin sti og lager et innlegg lørdagen før tur med påmelding, kart og info. Den som arrangerer SDV bestemmer hvem som arrangerer neste SDV 14 dager senere.

Forest Trail

Styrkeonsdag

BoostUp i Slemmestad med styrketrening til kr 100,- for Bamford1869 sine medlemmer. Det vil være fokus på styrke rettet mot forebyggende skader for løping, men også kjernemuskulatur og bevegelighet. Treningen utlyses på Bamford1869 sine facebook sider

styrkeonsdag.PNG

Torsdagstur

Torsdagsturen utlyses i facebook gruppen til Bamford1869 med påmelding som kommentar. Torsdagsturen er grunnlaget for fellesskapet til Bamford1869 der Alle skal med. Vi deler oss inn i 2-4 grupper så alle får utbytte av tur der alle kan føre en samtale. Det skal ikke være behov for å "trene litt" før man kan være med da dette er fellestreningen som anses som inngangen til løping. Etter noen torsdagsturer kan man selv vurdere om ønsker en utfordring med en raskere gruppe eller kanskje delta på mandagsintervaller.

torsdagstur3.PNG

Fredagsintervaller (erfaren)

Påmelding via Spond for klubbens medlemmer.

Fredagsintervallene er med noe lengre drag der vi møtes på Arnestad eller Føyka kl 15:30 hver fredag før det er helg. Vi varierer mellom 3 forskjellige intervaller med en total drag lengde på ca 40 minutter. Hele økten tar ca. 1t 20min med oppvarming og nedjogg. Påmelding via Spond. https://group.spond.com/JMIJD

fredagsintervaller.PNG